Posted by : Jordi Castaño dissabte, 15 de desembre del 2012


No sé si definir aquest plat com cuina d'aprofitament o bé com cuina de supervivència, ja que el vaig improvisar amb lo poc que quedava a la nevera.

Vaig començar marinant uns pits de pollastre amb oli de sèsam i soia durant una mitja hora. 

Mentrestant, vaig saltejar en una cassola amb unes gotes d'oli i a foc viu, una ceba tallada en juliana fina i uns alls tendres tallats en bastonets al bies.

Quan les verdures van estar fetes i amb un bonic color daurat, les vaig apartar a una banda de la cassola i vaig marcar les peces de pollastre per que es fessin ràpidament per fora. Un cop marcades, vaig abocar el líquid de la marinada i vaig afegir una c.p. de salsa Hoisin. Un cop reduït el líquid i cuits els pits de pollastre, només ens queda emplatar amb aquest resultat:  




I gaudir amb un bon vi, que per a l'ocasió va ser un Marcel Deiss Muscat Bergheim 2009 que apart d'anar força bé, va acompanyar perfectament un Brie trufat amb torradetes per tancar el sopar.

De totes formes, si el torno a fer, en lloc de una c.p. de salsa Hoisin li afegiria només una c.c. per donar una mica de gust. En aquest cas, tot i que va quedar ben gustós, predominava massa el seu especial sabor.


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Amb la tecnologia de Blogger.

Guia 3(o+)aTaula

Guia 3(o+)aTaula
Feu clic per descarregar-la en PDF

Dites a tenir en compte

"No hi ha amor més sincer que l'amor al menjar" - George Bernard Shaw

"L'amor és tan important com el menjar. Però no alimenta" - Gabriel García Márquez

"No ens reunim al voltant de la taula per menjar, sinó per menjar junts" - Plutarco

"Qui rep als seus amics i no presta cap atenció personal al menjar que ha estat preparat, no mereix tenir amics" - Anthelme Brillat-Savarín

"La vida és allò que passa entre els àpats" - Carlos Rolando

Entrades Populars

Arxiu del Blog

La meva llista de blogs

Total de visualitzacions de pàgina:

Traduir

Seguidors

- Copyright © La cuina de Mindundi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -